Politics with a simple concept

علم سیاست بادیدی تازه و زبان تازه

Politics with a simple concept

علم سیاست بادیدی تازه و زبان تازه

Politics with a simple concept

علوم سیاسی وروابط بین الملل شاخه از رشته علوم سیاسی است که دارای مفاهیم ثقیل ولی در عین حال شیرین که میتواند هر آدمیر را به سوی خود جذب کند.

بایگانی

محسن میلانی

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ق.ظ

محسن میلانی پژوهشگر، مدرس و نویسنده ایرانی ساکن آمریکاست و در حال حاضر مدیر اجرایی مرکزمطالعات دیپلماسی و استراتژی و استاد تمام علوم سیاسی در دانشگاه فلوریدای جنوبی است. وی از چهره‌های شناخته شده جهانی در عرصه ایرانشناسی و حوزه مطالعات انقلاب اسلامی است.[۱]

میلانی پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان اوکلند واقع در کالیفرنیا مشغول به تحصیل در رشته علوم سیاسی و فلسفه در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در هیوارد شد. وی کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرد و سپس تدریس را در دانشگاه فلوریدای جنوبی آغاز نمود.

او در سال ۱۹۹۸ رئیس دانشکده علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه فلوریدای جنوبی شد و در دوران ریاست وی برنامه جدید دکتری در آن دانشکده آغاز گردید. وی در سال ۲۰۱۲ مرکز مطالعات دیپلماسی را در همان دانشگاه بنیانگذاری کرد و برنامه جدید «گفتمان» با شخصیتهای شناخته شده در زمینه دیپلماسی و استراتژی را آغاز نمود.

او به عنوان محقق در دانشگاه‌های هاروارد، آکسفورد و فوسکاری (ونیز، ایتالیا) فعالیت علمی داشته‌است.

دکتر میلانی جوایز بسیاری در زمینه آموزش و تدریس دریافت کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه استاد برجسته از دانشگاه فلوریدای جنوبی اشاره کرد. وی از سال ۲۰۰۸–۲۰۱۲ ویراستار سری «حکومت و روابط بین‌الملل در خاورمیانه» برای انتشارات دانشگاه فلوریدا بوده‌است.

او برادر عباس میلانی، مورخ، ایران‌شناس و نویسنده‌ای ایرانی و مدیر برنامهٔ مطالعات ایرانی در دانشگاه استنفورد است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی